неделя, 5 септември 2010 г.

Фитнес cтречинг (Fitness Streching).


Фотоизточник: joinprimerafitness.info

Стречинг преди фитнес упражненията.

Ако сте начинаещи във фитнеса, препоръчвам Ви да го комбинирате със стречинг (разтягане) -
kомбинацията дава отлични резултати.

Започвате стречинга, като бавно се приближавате към крайната точка на разтягането и също така бавно го преустановете. Задържате в разпънато положение до 30 секунди. Правете всяко движение 2 или 3 пъти.

Разтягайте докато усетите леко напрежение в мускула, но не и болка. Постепенно разтягате повече и повече. Редувайте сериите с кратки почивки. Пpи всяка следваща серия оказвайте малко по-голям натиск върху мускула.

Преди фитнес тренировката правете стречинг на мускулните групи, които ще тренирате, за да загреете, разпуснете и разхлабите ставите. Внимателно и постепенно, за да не се получи преразтягане, което да доведе до болки в мускула или пък до увреждане на меките тъкани или сухожилията.

--------------------------------------------------------------
© 2010, П. Младенова

Няма коментари:

Публикуване на коментар