сряда, 16 март 2011 г.

Идеален корем (Ideal stomach).

Стопи шкембето с 10 минути дневно коремни преси!

stomach
Photo: images.google.com
Вероятно не сте привърженици на фитнеса, затова ще ви предложа едно леко и ефикасно упражнение за корем, което и аз прилагам ежедневно. То ще ви помогне да приберете и стегнете стомаха.

Седнете удобно на стол, като облегалката е пред вас. Върха на пръстите на краката закрепете под устойчива мебел.

Ръцете поставете кръстосани пред гърдите. Наклонете cе бавно назад, но не до хоризонтално положение, а само докато почувствате напрежение в коремната област.

Изправяте се издишвайки, като следите да не е до изходно седнало положение. Непрекъснато ще усещате напрежение.

ideal stomach
Photo: vincegolangco.com
Направете колкото можете пъти повторения. Cлед 2-3 мин. пауза повторете. Правете тази коремна преса всеки ден, постепенно увеличавайки повторенията. Много е ефектно и сами ще установите след кратък период от време как шкембето ви се стопява и стяга.


----------------------------------------------------
© 2010 - 2011, П. Младеновa

2 коментара:

  1. Пълни глупости! Никога, ама НИКОГА по този начин, шкембето от горната снимка няма да стане като това от долната! Ще се стегне, но няма да се стопи! Без ОТРИЦАТЕЛЕН енергиен баланс няма ка да стане! Ограничаване на калориите в храната и увеличаване на разхода им чрез ежедневно и продължително плуване, бягане, ходене по сръмно или нещо друго - това е начинът! Само с 10 минути "преси" - ЗАБРАВИ!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Това е един от мнoгoто методи и най-натоварващ :) При редовно изпълнение дава положителен резултат.

    Естествено, че шкембе, като това на снимката се нуждае и от твоите препоръки - само с коремни преси, без друг метод за изразходване на енергия, е трудна мисия :)

    ОтговорИзтриване