вторник, 7 декември 2010 г.

Фитнес програма за гърди (Fitness program for breast).

Fitness program for breast
Photo: fasttracktofatloss.com
Фитнес флайс или силиконови гърди?

Дамите могат да си изградят "помпани гърди", вместо да се наливат със силикон. С повече воля - безплатно ще се радвате на "повдигнати гърди".

Фитнес упражнение с дъмбели в домашна обстановка.

С упражнението "флайс" перфектно се изолира външната част на гръдния мускул - придава се форма и обем на гърдите. При изпълнение на движенията, напрежението се разширява постепенно от външната част на гърдите към вътрешната.

Техника на изпълнение:
  1.  - В легнало положение на лежанка/пейка изпънете ръце на ширината на раменете над главата.
  2.  - Отпускате бавно дъмбелите надолу и встрани, без да движите лакътните стави.
  3.  - Когато усетите разтягане в гърдите, върнете се бавно в изходно положение.
Поставете облегалката на лежанката под ъгъл 30-35 градуса. Ако промените ъгъла ще намалите натоварването на гърдите.

В изходно положение лакътната става е напълно разгъната, така че ръцете ви да държат дъмбелите точно над главата. Спускайки ги надолу към гърдите, лакътната става се сгъва.

Изпълнявате упражнението с бавно темпо, концентрирайки се главно върху работата (напрежението) на гърдите. 3 дни в седмицата 4 серии x 12-18. Стартирате с 18 повторения, като при всяка следваща серия намалявате с 2.

Препоръки за изпълнение:
  •  - загрейте добре, преди да пристъпите към упражнението;
  •  -  не движете лакътните стави, за да не включите в действие и други мускули;
  •  - при изпълнението се стремете да усещате напрежението в гърдите - знак, че сте в правилна посока;
  •  - не отпускайте ръцете ниско в долно положение - прекаленото разтягане е нежелателно. При усет на неболезнено разтягане, спирате отпускането, задържате за момент и започвате да събирате ръцете.

------------------------------------------------------------------------------------------
© 2010, П. Младенова

Няма коментари:

Публикуване на коментар