понеделник, 21 ноември 2011 г.

Фитнес за стройни крака - част 1

Упражнения срещу дебели бедра

stegnati bedra
Photo: images.google.com
Да споменем предварително, че е по-лесно да напълнеят бедрата, отколкото да отслабнат. С тези фитнес трикове резултатите са сигурни, ако се положат необходимите усилия. След седмица е малко вероятен видим резултат, но с повече усилия и упоритост и той ще е на лице.

  • - Педалиране: упражнението напомня за каране на колело. От тилен лег се извършва от тазобедрените стави. Мускулите на краката трябва да са напълно отпуснати, а движенията се изпълняват много бързо. Започва се с по 40 повторения и с времето се стига до 150.

  • -  Ножица: от тилен лег повдигатe отвесно краката, колената са максимално свити, мускулите напълно отпуснати. Бедрата се кръстосват бързо едно пред друго (тип ножица). Упражнението се изпълнява бързо. 40 повторения - увеличавате постепенно в зависимост oт издържливостта ви.

    За по-добри и навременни резултати спомагат и ежедневните масажи на натоварените (проблемните) зони.

    Важно: За отслабване на бедрата, трябва напълно да се изключат упражнения, натоварващи мускулите на тази част на крака, като клякания, повдигания на пръсти и напрягане. Иначе ще се получи обратен ефект.


    ----------------------------------------------------
    Автор: Кейти
    Редактор: П. Младенова
    © 2010 - 2011, All Right Reserved!

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар