вторник, 22 ноември 2011 г.

Фитнес за стройни крака - част 2

Стегнете Бедрата


стегнати бедра
Photo: my-cellulite-treatment.com
Искате бързо да оформите краката, преди да се появите на плажа или за  важен случай?!

Стъпка по стъпка това е възможно, дори само с  20 минути дневна тренировка. Тази фитнес програма ще ви научи как в домашни условия при минимум от загуба на време с 5 стъпки да стегнете отпуснатите бедра.


  • 1. Срещу целулит:
Облегнете гърба си на касата на вратата или на стената. Плъзнете се надолу до толкова, че коленете ви да образуват прав ъгъл. Останете в тази поза 30 секунди. Повторете 5 пъти.

  • 2. За предната част на бедрото:
Застанете зад стол и се хванете за облегалката. Присвийте един крак така, че дупето ви да се смъкне надолу, след което изпънете отново. Направете 7 повторения по 2 пъти с всеки крак.

  • 3. За здрави мускули:
Застанете изправени, направете крачка назад с един крак, коляното да сочи пода. Предния крак да не излиза по-напред от върха на ходилото. Бавно се повдигайте нагоре и после надолу. Повторете 5 пъти и сменете крака.

  • 4. За заднатa част на бедрото:
Легнете на дясната страна, поставете главата върху ръката. Сгънете долния крак, а горния го изпънете. Започнете да го повдигате и сваляте в диапазон 1 см нагоре-надолу. Повторете 7 пъти. Сменете страната и повторно изпълнете с другия крак.

  • 5. За вътрешната част на бедрото:
Легнете на едната страна. Поставете коляното на горния крак на пода, а долния крак бавно се повдига нагоре и се връща надолу. Изпълнява се 7 пъти по 2 серии на всеки крак.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Автор: Кейти
Редактор: П. Младенова
© 2010 - 2011, All Right Reserved!

Няма коментари:

Публикуване на коментар